förlåt för dålig uppdatering .

men nu sitter jag och har gjort en header åt emelie http://therealsideofme.devote.se/ .
hoppas hon vart nöjd ! jag är ju inget proffs direkt men aja .
i förra inlägget skrev jag att jag skulle/ville byta språk och jag har pratat med rektorn och frågade om jag fick byta ,
han sa att det gick bra men jag kommer ligga efter ganska långt så det är bara att jobba !
men idag har linn vart hos mej och vi gjorde inte så mycket än och spelade pingis.
men nu ska jag göra läxor tjaråååå!


     

Kommentarer
Kommentar från: anonym

skojjsigt att du bytte till spanska hade det själv när jag var liten och älskade det ♥♥

det är så lätt lika lätt att äta chokladpudding ♥

du har nog inte träffat mig men jag har sett dig hela tiden på stan tyyp <3 kanske ska vi ta en träff nån gång? :P bara att slå en lur ♥♥

puzis

2012-01-23 @ 19:44:25
Kommentar från: Avarquare

Hoppas det blir bra med spanskan :D jag läste spanska ^^

SV: Åh tack detsamma love, saknar dig med <3

2012-01-23 @ 20:29:20
URL: http://avarquare.blogg.se/
Kommentar från: elina

yeeeeeeees! jag kan hjälpa dej att komma ikapp :D <3

2012-01-23 @ 20:58:49
Kommentar från: svar till karin :

ja det hoppas jag ! :)<3

2012-01-23 @ 21:00:21
Kommentar från: svar till elina :

ja det är klart fast jag kan lite ;)<3

2012-01-23 @ 21:02:15

Här kommenterar du:

Namn:
Spara?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback