shhhiiit

fan , ligger efter skit mycket i skolan , har flamsat på lektionerna och jag ångrar det jävligt mycket !
men jag har gått i spanska i 2 vecker snart och jag börjar fatta mer och mer , men vi har prov på måndag "spanska" och vi ska kunna ´, 1-20 siffrorna . svara på frågor t.ex. " vad heter du ? "
frukterna sälja glass typ hehehe . och det kommer bli sjukt svårt att lära mig allt det där till måndag .!
sen har jag även legat efter i matten , vi ska ligga på kapitel " 3.6 " och jag ligger på "3.4" och vi har prov nästa vecka innom matten , tror jag . det kommer ju gå bra (host) .
men idag efter skolan drog jag och pappa på bylla och åt sen åkte vi hem och nu sitter jag och gör läxer och dricker oboy , feeeettt niceee 
men i  morgon åker jag och josefin till stan och jag ska försöka köpa ett par svarta byxor och någon slags tröja , 
men nu ska jag gå och göra mina älskadeläxfan ! 



puuussss  


Kommentarer

Här kommenterar du:

Namn:
Spara?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback