svar på tal

                                   
                                      
                                                                       sara om frågestund

                                                            kan du göra ett videoinlägg? :p <3
   
                 svar: jag har aldrig gjort det på min blogg men jag kan prova göra ett, så det kommer  


                                                                      duvet<3 om Frågestund

                       hur många besökare eller vad man säger har du på din blogg ungefär varje dag ? :p

          svar
: idag har jag 30 stycken besökare , men jag brukar ha ungefär 10-30 besökare . det beror på 

    
                                                                     eliniis<3 om frågestund

                                                                               hur lång e du ? :)<3

                                                   svar: jag är jätte kort vill bli längre , men jag är 1.55 :)  


                                                                         :)) om frågestund

                                                                       vilken är din favorit film ?

                                                                  är du riktigt rädd för nånting ?

                       svar: jag tycker det finns jätte bra filmer men en av dom bästa jag sätt är "breaking down "
                                     ja , alla är ju rädd för något ! men den  jag är mäst rädd för är råtter


                                                                       Ida =) om frågestund

                                                                    Vad är det bästa du vet?? :)

                             svar: det bästa jag vet är nog min familj och specielt fotbollen och  vissa av mina vänner 


                                                                 Stiinaolovsson :) om frågestund

                                                         Tvättar du ditt ansikte noga varje dag ?

                                        svar: jag gjorde det inte förut men nu har jag börjat med det nu !


 

Kommentarer

Här kommenterar du:

Namn:
Spara?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback